Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ποιος είπαμε ότι είσαι ?



Ρε ξέρεις ποιος είμαι εγώ ?  ε?  για ποιον με πέρασες ?

Εκφράσεις  καθημερινής  τρέλας ... ανασφάλειας .. αβεβαιότητας .. η  ότι είναι τέλος πάντων !!

Ίσως ο καθένας να μην μπορεί να δει τον κόσμο μας όπως ακριβώς είναι ... αλλά όπως έχει μάθει από το περιβάλλον του , από τον μικρόκοσμο της οικογένειας του , από τις συναναστροφές του ..!!

Ανασφάλειες .. απωθημένα .. δυσκολίες .. άσχημες παιδικές μνήμες ..και ότι σάπιο και σαθρό κουβαλάει ο κάθε γονιός μαζί του μεταδίδοντας το στους απογόνους του νομίζοντας ότι έτσι βοηθάει το σπλάχνο του  ! γιατί το παιδί μου να μην έχει αυτό ..το άλλο ..το δείνα  κλπ κλπ ..γιατί να μην καλοπεράσει στην ζωή του ? γιατί αφού μπορώ να το βοηθήσω ? γιατί ότι στερήθηκα εγώ να μην το απολαύσει αυτό ? γιατί ...γιατί ..γιατί..!!

Η έλλειψη της αυτοπεποίθησης είναι εμφανής στους γύρω μας..στους νεότερους  δε λείπει παντελώς και ο σεβασμός !!

Και έτσι φτάνουμε στο ... ξέρεις ποιος είμαι εγώ ? το απωθημένο των ανεγκέφαλων !

Ποιος είσαι αλήθεια ? ξέρεις ? εάν όχι πως να ξέρω εγώ ε ? δεν σου έμαθαν ? ... τι κρίμα ! τι άδικο να ζεις σε ένα άγνωστο κόσμο χωρίς να ξέρεις ποιος είσαι ! πληροφοριακά σου λέω ότι  είσαι από  ένα χωριό ενός κράτους που είναι τυχαία  είναι σε αυτόν τον  πλανήτη.. που  τυχαία είναι σε αυτό το  ηλιακό σύστημα .. που τυχαία είναι σε αυτόν τον γαλαξία .. που τυχαία είναι στο σύμπαν !!!

Μια  κλανιά στον τοίχο είσαι μάλλον , και για τυχόν αμφιβολίες κοίτα το παρακάτω βίντεο και τα ξαναλέμε .

http://youtu.be/08LBltePDZw


Λοιπόν τι είπαμε ότι είσαι ? ποιος είσαι ?





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου