Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Ουτοπία...


Νομίζεις ότι έχεις δει αρκετά πράγματα στην ζωή σου ώσπου ένα πρωί ξυπνάς, ακούς κάτι ?.. βλέπεις μια εικόνα ?.. διαβάζεις ένα άρθρο ?.. και ….αναθεωρείς όλο σου το είναι.
Έχεις την εντύπωση ότι σχετικά με εσένα γνωρίζεις σχεδόν τα πάντα και σου φαίνεται αδιανόητο ότι σου ξεφεύγει κάτι …και όμως τίποτα δεν είναι όπως νομίζεις
Έχεις σχηματίσει την εικόνα σου με διάφορα καλλωπιστικά και πλασματικά εγώ.
Εγώ αυτό ,εγώ εκείνο ,εγώ το άλλο ….μόνο με ένα ξερό ΕΓΩ !!
Και ξεκινάς λοιπόν  πετώντας μέσα στον κόσμο  σου να ψάχνεις τις απαντήσεις σου μην γνωρίζοντας πόσο επώδυνες και πόσο βαριές είναι …βαριές σαν τις αλυσίδες που σε δένουν σε τούτο τον μάταιο κόσμο από τις διάφορες καταστάσεις που σε έχουν φέρει μέχρι εδώ (άσχετα με το πώς έχουν  δημιουργηθεί καλώς η κακώς) κάνοντας σε να μοιάζεις σαν μαριονέτα δεμένη χέρια -πόδια    που προσπαθώντας  να κουνηθείς έχεις παραμείνει …στάσιμος !!!
Ψαχτείτε χωρίς αναστολές και ευθυνοφοβίες κοιτώντας τον εαυτό σας κατάματα ..χωρίς ΕΓΩ και θα δείτε έναν άλλο εαυτό και ίσως τότε βιώσετε τι σημάνει  ΟΥΤΟΠΙΑ !!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου